BABY STRIKKING

Glemte legge inn bilde av det jeg strikker p i forrige innlegg.

Holder fortsatt p med baby settet fra Dale. Har faktisk strikket to jakker. Den frste sveldig liten ut da den var ferdig.Bestemte meg for strikke en litt strre og den er jeg ogs blittferdig med.
Har strikket sokker ogs men synes de ser veldig sm ut, mulig det m strikkes et par til :)
dsc05057

Har begynt p buksen og hper komme et stykke videre p den i lpet av helga.

NSKER ALLE EN RIKTIG GOD HELG 1clewknittingpinthumb

31.des.2008

Har begynt p et babysett til mitt frste barnebarn som skal komme i februar.

dsc05014
Strikker i lysebl babyull fra Dale da vi vet det blir en gutt.
Mnstret er fra Dalebabyhefte nr.197

Har ogs fttstrikket ferdig 3 par med Bosnia tfler som er en bestilling og skal sendes nordover.
dsc05019


Nye Strikke prosjekt p gang

Jeg er s heldig at jeg skal bli farmor i midten av februar til en liten gutte baby
og vi gleder oss stort til bli besteforeldre.

N skaljeg snart f begynt strikke p noe fra denne boka.
dsc04657
Boka og garnet kjpte jeg i Trondheim i sommer.

Skal ogs strikke dette sette fra Dalegarn
dsc04747


21.nov.2008

Jeg holder p strikke en masse tova tfler som skal vre ferdig til jul.
Ikke skal de vre sm heller her er et par sorte som skal bli passe til str. 45 og de gr skal faktisk bli str.48
De ble nesten litt kjedelig strikke men nr jeg har sagt ja s er det ingen vei utenom.Har begynt p et dame par n det skal vel g litt raskere hper jeg.

dsc04659

Litt strikking har jeg blitt ferdig med ogs.
dsc04608
Strikka/hekla pfuglmaske skjerf av et nste kitten mohair.
Postordre lue igjen strikket i gullgarn som var gave til ei som nettopp har fylt 16 r og ikke tler ull.

dsc04655 dsc04601
Nissevinflakeveske stikket i mor se og funny. Babysokker i babyull.

07.nov.2008

Bursdagsgave til niesen min,Hun fyller 8 r i dag og skal feires av familien p sndag.
dsc04574
Strikket i smart, oppskrift fra sandnes hefte 0807 barn.

Hekla lue i topp t t og tova tffler i fritidsgarn.
dsc04577

04.nov.2008

Tok disse bildene i gr ettermiddag, himmelen var s fin.dsc04546
KL.16.30
dsc04553
KL.16.45 var skyene blitt rosa.

Litt strikking har jeg ogs ftt gjort
dsc04555
Ny "postordre lue" stikket i Alfa og litt lenger enn den forrige.
dsc04562
To par Bosnia tfler i stlandsgarn. Mange som gjerne vil ha disse tflene.
Svarte og hvite er veldig populre.

DA VAR DET FREDAG OG HELG IGJEN

En liten oppdatering av det jeg har holdt p med i det siste. Holder ogs p lage noe mertil Sndagsmarkeder p Energi mlla(p Kongsberg) som jeg skal vre med p 16nov. og 30 nov. Jeg var ogs med 19 nov. da var det ikke s mange utstillere( skal vre med flere de neste gangene)og ikke veldig mange som var innom heller. Litt salg ble det likevel s jeg ble fornyd.

dsc04497
Sett i fritidsgarn.Tova lue (fra sandnes hefte tema 14toving) , halsvarmer( etter eget hode) og votter etter oppskrift p vanlige tova votter men strikket vrangbord nederst da jeg synes de andre kan bli litt vide rundt hndleddet.

dsc04499
Tova lue i fritidsgarn tror dette er en herrestr. det ble litt lite med to nster svart s jeg tok en gr rest p toppen,ble okay synes gutta i huset her.
dsc04494
Tova pannebnd med fjutter i fritidsgarn. Tror jeg fant oppskrift p dennebloggen til Hedvig engang.

dsc04504
"Post ordre lue " som Maj hadde lagt ut oppskrift p.Jeg har strikket den i alfa p pinner nr. 6.
Kommer helt sikkert til strikke flere av disse.
S tusen takk til Maj for at du delte oppskriften.Hun lager mye fint s ta en titt innom bloggen hennes.

nsker alle en riktig god helg.

Ny Strikketymappe

I gr fikk jeg denne flotte strikketymappa i posten.
Bestilte den av Felisi p Gardermoentreffet.
dsc04480
Brun med rosa kattepoter. Kjempeflott.

Et nytt sokkepar ferdigi Opal rendez -vous.
dsc04482

14.okt.2008

Endelig for et par uker sidenble Tunikaen min ferdig.Den skulle vrt ferdig til pske, bare noen mneder forinket, he,he. Lagde halsen noe videre enn i oppskriften.
dsc04412

S har jeg hermet litt
dsc04418
Fant oppskrift p mobil og sigarettetui p Mayeliz sin blogg.Hun lager mye flott s bloggen hennes er virkelig
vrt et besk.
Sitteunderlag av rester etter tffelstrikking.

26.sep.2008

Endelig kan jeg vise fram Mona sokkene jeg har strikket.Synes det var et fint og greitmnster strikke. Kommer nok til strikke flere av disse men med en annen t felling.

dsc04367dsc04373

12.sep.2008

S ble de 7 parene med tffler endelig klare til levering.
Strikket i Artic,fritidsgarn og pt 3.

dsc04300


Det ser ut til bli ei flott helg s kanskje det blir tid til en skogstur innimellom basket og vedklyving.
dsc04220
Disse bilden er tatt for 14 dager siden.Vi tok med oss hunden til eldstemann p tur.
dsc04238
Se hva jeg fant mamma.................



NSKER ALLE EN RIKTIG FLOTT HST HELG.


08.aug.2008

DETTE HAR JEG FTT GJORT I FERIEN

dsc03829.
2 par Bosniatffler i mor se og stlandsgarn.

dsc03831
Smekke idobbelt mor se mangler forlpig knapp og pynt.
2 kluter i tuva..


dsc03840
Sokker ito forskjellig opal garn. Calorimetry i crasy.


S ble jeg ferdig med toppen min fr vi dro til Trndelag.
dsc03742
Strikket i Brilla..


DETTE HOLDER JEG P MED N

gm4Skal begynne p del 4.Vet dessverre ikke om jeg blir ferdig til tove det fr jeg drar til Stavern p mandag.
dsc03400

Har ogs begynt p en topp i Brilla.
dsc03369

25thMnstret er denne fra Drops.Skulle vrt strikket i Muskat men det fikk jeg ikke tak i p Kongsberg.




JULELPERN ER FERDIG
dsc03361


GARNMYSTERIET

Liv toril arrangerer nok et mysterium for strikkegalde damer p Hobbyboden.


gm4


Dette er kjempe spennende. Har funnet fram noe garn jeg tenker bruke.
Del en kom p onsdag og neste del kommer i kveld.S dette fr bli med p camping i helga.
dsc03210

30.mai.2008

Mitt bidrag til farge og julegave alongen p Hobyyboden, ikke noe stort prosjekt men ganske nyttig da.
dsc03212
En klut strikket av et nste Lyric 8/8.


dsc03215
Noen sm fisk har jeg ogs begynt p s fr vi se hvor mange det blir til slutt.

NYE SOKKER......................


dsc03171
Holder p med sokker i garnetTofutsies som jeg strikker med de nye Knit Picks harmony wood
pinnene mine.De pinnene kommer jeg nok til kjpe flere av, de m vre verdens beste strikkepinner.
Mnstret p sokkene er Eagel`s flight et mnster jeg liker veldig godt.

dsc03165
Er ferdig med et par sokker til meg selv i Online bambus strikket p bambuspinner.

Har noe perler og div. liggende s igr kveld fant jeg ut at jeg skulle prve lage noen maskemarkrer.
Det ble 3 par
dsc03155

(Er ikke helt fornyd med bildene mine.Kanskje det er p tide med nytt kamera)

PAKKE FRA GET KNITTED

dsc02903
Idag fikk jeg denne pakken i posten.Bestilte p mandag,fikk mail tirs. om at fargenr. p garnet jeg bestiltevar utsolgt s de lurte p hvilken annen farge jeg ville ha,sendte da mail tilbake,fikk raskt svar p hva de la i pakka.
Og i dag var alts pakka alt hos meg.Kjempe service synes jeg.

Har lenge hatt lyst til prve Knit Picks Harmony pinner.Fant Get Knittedda jeg surfet litt rundt.
Pundet er joganske lavt n s jeg lot meg friste.
Bestilte pinner 2,5 og3,00. Fant ogs garn p salg "Tofutsies"(50% superwash wool,25%soyasilk`fibers,22,5%bomull og 2,5% chintin som er fiber fra reke og krabbe),klarte bestille bare et nste.
Kjennes helt nydelig ut det garnet s skal ikke se bort i fra at jeg bestiller mer.
Begynner nok p sokker med nye pinner og garn i kveld.


S VAR DET HELG IGJEN..................

Ikke mye hndarbeide for tiden fra meg.Har mye forskjellig p pinnene men
har bare blitt ferdiglitt smstrikk den siste tiden.
dsc02883
En klut strikket i Petunia et bomulls garn fra pt som var nytt p Husfliden.
Calorimetry strikket i Merino big superfein.Et nydelig bltt garn.

GOD HELG TIL DERE SOM TITTER INNOM

07.mar.2008

De siste ukene har jeg desverreikke ftt gjort s mye hndarbeide.N har jeg ftt mer eller mindre strikke forbud av naturterapauten min.Mange nattvakter lite svnog mye strikking har gtt utover nakken og armene mine.Ganske frusterene ikke kunne sitte med strikkety i fange..................

Denne kluten i gul Tuva er det eneste jeg har strikket p denne uka.... dsc02754
Noe ferdig fr strikke forbudet.
Sokker strikket i opal mnster er "easy Lace 1" fra sokkeboka til vis2vas.
Dette blir mitt bidrag til julegave alongen p hobbyboden.
dsc02739
Ny bestilling pBosniatffler strikketi stlandsgarn.
dsc02744

Har ikke kommet s mye lenger p tunikaen heller

dsc02746

13.feb.2008

garnm

Jeg meldte meg p garnmysteriet som Liv Toril satt igang. Vi har ftt del 1 og 2.Den siste delen kommer den 15.
Det blir spennende se hva dette skal bli.
dsc02704
Jeg valgte rd Artic som var et av garn forslagene.Heldig for det hadde jeg i garnlagret.

N gleder jeg meg til f siste delen p fredag.


SOKKER

Sokker i Fortissima,frste gangen jeg strikker av dette garnet men er veldig likt Opal.
De strste hadde jeg begynt p i januar de er ca.str 35.og er strikket etter mnster i sokkeboka til vis2vas.
De minst er strikket av resten av garnet og er ca.str.22.dsc02701
Disse kan ogsvre bidrag til Fargealongen i Februar som er brun/beige.

LUE STRIKKING

dsc02715Denne er til en skolekamerat av 16 ringen min.Strikket i Easy.Strikket maken til han i Anna og etter at han brukte den p skolen var det flere som ville ha.Dette er den fjerde kameraten som fr lue.

dsc02711
Denne er til 10 ringen min Strikket i Anna fra Europris.
dsc02709
Denne er til mannen min han hadde jo ikke ftt noe lue stakkar. S i gr satte jeg i gang .Strikket i Tress fra Sandnes.

dsc02713
.Dette blir nok kanskje en julegave,vi fr se. Strikket i resten av Tress garnet og Topp`t T.

DETTE HAR JEG HOLDT P MED I DET SISTE

Disse har vrt ferdig en stund men har manglet bnd.Dette er en gave til ei lite tulle p snart 2 mnd.
Strikket i tynn alpaca fra DSA.
dsc02683

Disse skal f vasket seg litt fr de er ferdig.Strikket i Safir garn.
Psken er jo tidlig i r.Har 3 kyllinger fra i fjor s n blir det en
til hvert eggeglass hos oss.
dsc02696

Ikke s bra bilde...............
dsc02697
Dette er et skjerf strikket i funny og en trd sisu i hull mnster.
Lagde en dusk i hver ende bare.
Blir bidrag til fargealongen i februar der fargen er brun.

TUNIKAEN MIN

Har kommet noe lenger p tunikaen min s det begynner hjelpe,gleder meg til bli ferdig.dsc02680

Petuniahadde lagt ut bilde av den frste genseren hun strikket.
Hun oppfordret til legge ut bilde av det frste du har strikket eller heklet.
Sender denne oppfordringen videre.

Tror disse vottene var noe av det frste jeg strikket.
dsc02682
De rde vet jeg at ble strikket siste ret p barneskolen og de bl mener jeg ble strikket frste ret p ungdomskolen.

DETTE HAR JEG HOLDT P MED DEN SISTE TIDEN

dishclothswsmllJeg meldte meg p denne p Stickamere.se

P lrdag fikk jeg denne i posten fra Marianne i Visby p Gotland.
Hun hadde prvd skyggestrikk for frste gang. Kanskje ikke ftt det s godt fram p bilde.Fikk med oppskrift s m vel kanskje prve det jeg .
dsc02651

Denne skal jeg sende til Sverige.Dette er ogs mitt bidrag til farge alongen p hobbyboden for januar.
dsc02620

Endelig ferdig med bestillingen p Bosnia tffler
dsc02656

Strikket et lite par ogs som skulle passe til ei lita tulle p 1 r.
dsc02532 dsc02535
Denne vesle snuppa var det som fikk de.
De var akkurat passe n,s det m vel bli et nytt par senere.


FRAMGANG P TUNIKAEN

Har daftt strikket litt p tunikaen i helga 270 masker p pinne nr 6,har ikke strikket s mye fletter fr men det gikk egentlig ganske greit.Har ogsbegynt p et nytt par bosnia tffler mrkebl denne gangensom er par nr.4
av 5 som jeg har bestilling p.

.dsc02501


S VAR DET HELG IGJEN

NSKER ALLE EN RIKTIG GOD HELG.

Hper jeg skal f begynt strikke p denne tunikaen i helgen.
Frst trodde jeg den skulle bli ferdig til jul men nei det rakk jeg ikke, s i romjulen m jeg da f det til men nei den gang ei.S n i helgen vil jeg vil jeg bare f begynt.Resten av tfflene fr ventei noen dager.
dsc02489

POPULRE TFFLER

Jeg var litt lei av strikke Bosnia tffler fr jul og trodde det skulle bli lenge til jeg skulle til strikke de igjen.Men ,men her er noen nye par,det skal bli 5 par etterhvert. Noen av de som ble bestillt til jul falt vist i smak
s forrige helg fikk jeg ny bestilling.Det er jo gy at det jeg lager faller i smak hos andre ogs,s jeg satte igang strikke igjen da.dsc02479

dsc02485
Sokkene i opal neon ble ferdig i jula.Sauen Shaun er ikke ferdig enda har bare ftt tid til to deler.

04.jan.2008

Har strikket to av disse luene i jula.14 ringen ville ha snn lue og ble fornyd s da ville 16 ringen ha ogs.
Det er 10 ringen som er modell her.Oppskrift fant jeg hos Liv-torilDSC02457

FERDIG BESTILLINGER TIL JUL

4par Bosniatffler,et par tova herretffler og en calorimetry som jeg fikk bestilling p for en stund siden.
Har enda et par svart og hvite Bosniatffler p pinnene men n tror jeg kanskje det blir lenge til jeg strikker disse igjen.Har flere andre ting p pinnene som jeg har lyst til strikke ferdig.

DSC02133

GRYTEKLUTER TIL JUL

Har heklet grytekluter og strikket et par kluter til kjkkenet mitt.DSC02117

TOVA JULE HJERTE OG SOKKER.

Julehjert i fritidsgarn fra Sandnes julehefte fra i fjor.Tror kanskje det det m f litt pynt p.image156

Har jo strikket sokker igjen da.Gr bl er strikket i fagstrikk fra Rauma.De gule i opal 6 trder hundertwasser.
De er strikket etter mnster i sokke oppskrift boka fra Strikkestua og kalles "checkers".(desverre litt drlig bilde)
image157

PULSVARMERE

Lange Pulsvarmere til en kollega.De er strikket i svart ida strmpegarn p pinner 3,5.3 rett og 1 vrang og perlestrikk verst.image151

NYE SOKKER OG PANNEBND

Da har jeg strikket ferdig sokker i det flotte merino ullgarnet fra sokkegarn klubben.Deilige og myke sokker.S fr vi se om det blir jeg eller 10 ringen min som kommer til bruke de.
Pannebnd strikket i fritids garn og tovet 2 ganger p 40 grader.
image147

image149


NSKER ALLE EN FLOTT OG KREATIV OKTOBER HELG.

TFFLER OG SOKKER

Tova tffler str.33 og 35.De mrkrbl er strikket i Artic fra europris de andre er strikket i fritidsgarn.
Sokker i str 30.strikket i opal.image145

NISSE VINPOSENE ER FERDIG

Har ogs laget to henge nisser som ble tovet samtidig.Har sydd p yne og nese.image142

Holder ogs p med et par grytekluter i rdt og grnnt.
image143



NSKER ALLE EN RIKTIGGOD HELG.image144

NISSE VINPOSER

Julen nrmer seg josagt men sikkert.To vinposer som skal i maskinen (kanskje i dag).Strikket i artic fra europris,stlandsgarn og funny.Oppskriften er fra Sandnesgarn julehefte 0613.image141

CALORIMETRY OG PULSVARMERE

Calorimetry og pulsvarmere i silja til ei lita frken og calorimetry i en rest opal ugle i str. som passer meg.image140

DA VAR DET FREDAG OG HELG IGJEN

Votter og panne bnd i rosa Topp`t T og et par lovikka votter som skal en tur i vaskemaskinen i lpet av helga.image136

Denne helga gr med til basket bde lrdag og sndag.Sndag skal 10 ringen ogs vre med p hstcup i fotball s vi hper p bra vr.

NSKER ALLE EN FIN OG KOSELIG HELG image137

DA ER DET TID FOR EN LITEN OPPDATERING IGJEN

Det gr litt tregt med blogginga for tiden men det tar seg vel opp utover hsten.

Dette har jeg gjort den siste tiden.To skjerf i pfuglmasker,har brukt et nste Topp mohair fra Gjestal p hver.Begge er ca. 110 cm + frynser.image133

To par sokker har det blitt ogs.Det brune paret er strikket i opal uni,mnsteret er Eagle`s Flight.Det andre paret er i opal tiger.
image134

NOE AV DET JEG HAR HOLDT P MED DE SISTE UKENE

Sokker i opal med rullekant, lommetffler i mor se superwash og babysokker i cool wool merino big.
image128

Forrige helg p camping, jeg strikker lomme tffler i mndens farge turkis.

Mannen min griller i regnet.Det er minsten vr som har tatt bildene.

image131
Som s mange andre p hobbyboden har det blitt noen kluter p meg ogs i sommer.De turkise er strikket i mor se bomull.den bl og turkise er strikket i mandarin petit og mor se.Disse strikket jeg etter at vi fikk greie p at mndens farge var turkis.De andre strikket jeg i lpet av ferien men fikk ikke tatt bilde fr n.Den grnne er i mandarin petit og den svarte og hvite er i lyric.Vake kluten foran er i mor se. Mor se garnet kjpte jeg med med meg i fra Trndelag.

SPIRALSOKKER TIL MEG SELV

Disse er strikket i Online bambus.image120


LITT FERDIG HNDARBEIDE

image116
Jakka mi ble endelig ferdig fr vi dro til trndelag.Den er strikket i Quarzo som jeg har kjpt hos strikk innom.Mnster er fra Mayflower.

Hjelm og tubesokker strikket i online bambus. Dette var en gave til ei lita tulle p 4 mnd. i Trondheim.image117

NOE AV DET JEG HAR HOLDT P MED DEN SISTE TIDEN

Dette har jeg holdt p med de siste par ukene.Sokker strikket i hjertegarn fra min Hv-mai.Tffler til svigerinnen min i fritidsgarn,rosa babytffler strikket i sportsgarn fra europris og tovet og lommetffler i raggegarn fra europris.
image110


Sjal strikket i Mirelle.Dette ble jeg ferdig med sist helg da vi var i campingvogna.image109

S VAR DET HELG IGJEN.

Ikke s mye skryte av denne uke.To par tova babytffler i finull.Det en paret er en bestilling og det andre skal vre en gave.
.image91
Grytekluter i en trd Tuva og en trd bomullsport. nsker de som er innom en riktig god helg.image90

TFFLER

De svarte er strikket i fritids garn og er ca.str.42 tovet en gang p 40 grader. De eren gave til broren min. (Hper hanblir fornyd.)Bosniatfflene er strikket i superwash fra Europris og er ca str 37-38.image94


SJAL I ROSARIOS 4,TENTACAO

Det er en stund siden jeg ble ferdig med dette men jeg ville ikke legge ut bilde da min Hv-mai fikk 2 nster.Har brukt 2 nster til dette sjalet(125x70).Strikket p pinne nr.8.image92

LOMMETFFLER OG SOKKER

Sokker strikket i Opal og et par lommetffler strikket i Superwash fra Trysilgarn.Lommetfflene blir mitt bidrag til Et r i farger alongen hvor mai fargen er grnn.image88

SISTE UKERS STRIKKING

Innimellom nattvakter,soving,husarbeide og oppflginger av gutta p forskjellig aktiviteter har det blitt lite strikking de to siste ukene.Gryte kluter i bomull sport fra gjestal som var en bestilling fra en kollega.Lommetffler som mangler litt pynt og par bitte sm bosniatffler i stlandsgarn.image73image72

NYTT SJAL I EVILLA

Dette strikket jeg ferdig den helgen jeg var i bergen.Strikket i Evilla 6/2 farge A-83 ca.115 gr.Bildet ble ikke det aller beste.image71

SJAL I EVILLA KUNSTGARN

Har begynt p et nytt sjal i det flotte Evilla garnet.Det skal vre med p turen,pakket i strikketyveske som jeg har kjpt avFELISI .Den er jeg veldig glad i.image64

S BLE DET IKKE NOE JAKKE FERDIG ENDA...............

Jeg har blitt ferdig med begge forstykkene men bare en arm.S langt har jeg kommet p arm nr 2.S da blir det ikke ny jakke p Bergen`s turen, men ,men.Jeg var vist vel optimistisk.image63

NYTT GARN FRA STRIKK INNOM

I gr fikk jeg nytt garn fra sokkegarn klubben p Strikk innom. Et nste On line bambus og to nster bamboozele. Fargene denne gangen var ogs midt i blinken.Gleder meg til strikke av dette garnet.image62

JAKKE I QUARZO

Jeg strikker jakke til meg selv.Garnet har jeg kjpt hos Strikkinnom. Ferdig med ryggen.Holder p med frste forstykke.Det skal vre en hekla kant rundt ogs.N m jeg strikke for harde livet,hadde tenkte ha den ferdig til neste helg da jeg skal vre med snnen min p basket cup til Bergen.image60

LOMMETFFLER OG CALORIMETRY

Som veldig mange p hobbyboden har jeg ogs strikket calorimetry n.Lommetffler har jeg strikket noen par av tidligere ogs.Lommetfflene er strikket i stlandsgarn og pyntet med knapper.Calorimetryen er strikket i evilla 5/1 garn som jeg fikk av min hemmlige venn i mars.image59

BOSNIA TFFLER

Disse er strikket i stlandsgarn og er bestillinger.Snn ca.str.33/34 og39.image58
Disse er strikket i artic og tovet.Regner med vi trenger noe godt og varmt p bena i begynnelsen av camping sesongen. Skal strikke og tove 3 par til.image57

OPAL BOMULL VR 2007

image52Sokker til meg selv denne gangen i farge 1974.image53

S HAR JEG STRIKKET ET NYTT PAR MED SOKKER

Et nytt par i opal, denne gangen i 6 trds Ugle.Vi har blitt veldig glad isokker strikketav opalher i huset.image49

SKJERF I MOHAIR LUX

Ikke den aller beste mten ta bilde av skjerf p.Brukte 1 nste til dette.image48

SJAL I EVILLA KUNSTGARN

Dettestrikket jeg ferdig i gr kveld.Synes farge skiftene i Evilla garnet er veldig fine.image45

TOVET VESKE

Endelig ble veska jeg har holdt p med en stund ferdig.Strikket i artic fra Europris.image42

NOK ET SOKKEPAR

Sokker i online garnet fra sokke klubben p Strikkinnom.Har litt dilla p strikke sokker for tiden s et nytt par er p pinnene.image41

SOKKER I OPAL 6-TRDS PAPEGYE

SOKKER I OPAL PAPEG?YE

TOVA TFFLER

TOVA TØFFLER
De rosa er til niesen min.De grønne er det en liten gutt som skal ha.

BOSNIA TFFLER

BOSNIA TØFFLER
Da har også jeg strikket Bosnia tøffler,var ikke så vanskelig som jeg trodde.

FEBRUAR LUE

FEBRUAR LUE
Lue strikket i alpaca.

NYE SOKKER I OPAL

NYE SOKKER I OPAL
Sokker i opal 2 tråds slange.

DETTE HAR JEG HOLDT P MED DENNE UKA

LUERLUE OG HALS
Luene jeg strikka ble populære så jeg måtte strikke en til pappa`n min
og en til mannen min. Flere er på gang.Tube lua jeg drev med sist uke har også blitt ferdig .Alt i Topp til tå.
Niesen min fikk rødt pannebånd men nå da det ble litt kaldere ville hun ha en rød lue også.
Er også nesten ferdig med en hals til henne.Dette er strikket i smart(Jeg har brukt funny rundt), oppskrift i Sandnes tilbehør tema 12. 

DETTE BLE JEG FERDIG MED I HELGA

Helgas Produksjon
 Baby sokker i regia. Panne bånd til niesen min på 6år.

PANNEBND

PANNEBÅND
Pannebånd strikket etter mønster fra Garnstudio.

SOKKER I OPAL

Sokker i opal
Disse ble jeg ferdig med sent på kvelden fredag.Lørdag morgen var de på
bena til minsten min.
De skulle være til meg men vi får se hvem som får lov å bruke dem. De er strikket i opal regnskog
2 tråds Åme. Blir nok strikket flere par i opal etterhvert.

NOK EN KLUT OG LITE HNDKLE

Nok en klut og et lite håndkle
Strikket i tuva og mandarin

OPPVASK KLUT OG LITE HNDKLE

OPPVASK KLUT OG LITE HÅNDKLE
Strikket i mandarin petit.

Luer til gutta mine

Luer til gutta mine
Disse luene strikket jeg i helgen. Gutta som har bestemt farger og modell.
Oppskift fra Sandnes tilbehør tema 12. Den svarte er strikket i topp til tå.
Den røde er strikket i anna kjøpt på Europris. Gutta er fornøyde og 9 åringen
min vil ha maken til den røde. Så den har jeg så vidt begynt på.